خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 11:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فرهنگی:

بر اساس آئین نامه باید طرح نظام صنفی مورد بررسی قرار گیرد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: درخواست بررسی با اولویت طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس تصویب شده است و بر اساس آئین نامه باید این طرح در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ناظر بر آئین نامه داخلی مجلس، گفت: در هفته کاری گذشته مجلس شورای اسلامی و پیش از حضور  نمایندگان در حوزه های انتخابیه مجلس با درخواست اولویت بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور موافقت کرد و بر اساس آئین نامه باید این طرح در همان جلسه و یا جلسه بعدی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.



وی افزود: با توجه به اینکه امروز نیز وقت رو به انقضا است و هیات رئیسه مجلس برای حفظ آئین نامه سوگند یاد کرده اند باید بررسی دستور جاری متوقف شود و طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور آغاز شود اما در حال حاضر شاهد نقض صریح آئین نامه هستیم.



ذوالنوری رئیس جلسه علنی در پاسخ به این تذکر، اظهار کرد: من این تذکر را وارد می دانم و از معاونت قوانین درخواست می کنم این موضوع را در دستور قرار دهد اما امروز وقت این جلسه گذشته است و مجبوریم پس از رأی گیری جاری وارد نطق های میان دستور شویم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373830
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار